Grönköpings Veckoblad

Grönköpings Veckoblads ansvarige utgivare Ulf Schöldström vill inte utlysa en omröstning om Sveriges Roligaste Politiker 2010! Tråkigt, det är "inte tillräckligt kul". Ska jag behöva vara den enda som fått/får denna utmärkelse? När jag fick priset 2003 var det under min sturm und drang-period inom centerpartiet, som ju är ett skämt bara det.

Om ni - som jag - tycker att Sveriges Roligaste Politiker måste utses, så får något annat media göra detta. T ex Aftonbladet. Eller varför köper inte Aftonbladet Grönköpings Veckoblad?

Vem som än tar upp den kastade handsken, så kommer jag att rösta på folkpartisten Patrik Silverudd! Själv kan jag ju inte kandidera som blankröstare.

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0