Jättestort tack!

Ett stort och varmt tack till alla er som varit inne på min Rösta Blankt-blogg! Under de senaste tre veckorna har det varit tusentals med besökare och många kloka kommentarer. Härligt!

På min Facebook har jag fört en liknande debatt som här och retat upp många, främst centerpartister och folkpartister som ser att blankrösterna kommer att slå hårt mot dem. Detta gäller inte minst Maud Olofssons närmast förtrogna Erik Bratthall och talskriverskan Anna-Karin Hatt samt folkpartisten Patrik Silverudd. Samtliga tre gillar jag skarpt, by the way!

Men, som sagt: Vallokalerna stänger kl 20 ikväll och ni som förröstat har möjlighet att ångra er. Ta med ert röstkort och legitimation och gå till er vallokal (vilken står på röstkortet). I vallokalen finns blanka valsedlar, dvs sådana utan partibeteckning. Om det mot förmodan skulle saknas, kan ni ta en partivalsedel (vilken som helst) utan personnamn och sonika stryka över partibeteckningen tydligt med en penna.

Rösta Blankt!

Staffan Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0