Till Michael

Du bör tänka efter före! Det är tvåblockspolitiken som gör SD till vågmästare. Du, käre Michael, bör nog tänka lite djupare. Utan blockpolitik hade vi haft ett stort antal andra regeringsalternativ än vad vi nu tvingats till.

En blankröst kan aldrig göra SD till vågmästare, lika lite som en röst på FI eller Piratpartiet. Inte ens soffliggarna gör SD till vågmästare. Det är riksdagspartierna som gör SD till vågmästare genom att ha bildat de två blocken!

Jag kommer att sova gott om nätterna som blankröstare!

Kommentarer
Postat av: marcus

Jag skulle gärna vilja läsa en förklaring så jag förstår varför en röst gynnar SD. Har funderat på blankt men har hört detta "rykte" om att röstar man blankt eller inte alls så kan ju det gynna SD, så att man bör rösta på vad som helst förutom SD ifall man inte vill se dom.



Förklara lite om ditt tänk och varför en blank röst är bättre och om alla åsikter du har så jag förstår ditt sätt att tänka



Mvh Marcus

2010-09-17 @ 21:51:34
Postat av: Ehlin

Ni borde tänka djupare istället för att uppmuntra folk att rösta blankt. Visst, om inget parti passar er så rösta blankt och ja, politikerna har för mycket makt i detta samhälle. Men hellre att man röstar på något parti som man tycker är bra istället för att rösta blankt. Det kommer ändå inte leda till någonting

2010-09-18 @ 00:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0